Forudbestil Nokia Lumia 920 hos 3 nu

De nye smartphones, som giver brugerne adgang til 3’s superhurtige 4G/LTE netværk, lanceres nu med få dages mellemrum. Seneste i rækken er Nokia’s Lumia 920, som er Windows Phone 8 baseret og har et suverænt PureView-kamera.

”Vi har set meget frem til at kunne tilbyde Nokia Lumia 920 til vores kunder. Den nye Nokia understøtter 4G/LTE og udmærker sig ved at have et fantastisk kamera. Med Nokia Lumia 920 i sortimentet fuldender vi vores palette af superattraktive 4G/LTE-smartphones til enhver smag og behov. Nu har vi 4G/LTE smartphones til alle vores kunder, uanset om de sværger til iOS, android eller Windows Phone 8. Med 4G/LTE kan kunderne komme på 3’s lynhurtige 4G/LTE netværk, som p.t. dækker 69 byer”, siger Mikkel Torsting, der er direktør for privatmarkedet hos 3.

Nokia Lumia 920 har en 4,5” touch skærm af ridsefast Gorilla-glas med en opløsning på 1280x768 pixels i 16 millioner farver, der ikke blot kan betjenes med de bare fingre, men også med handsker på, hvilket kan være en fordel i vinterkulden. Den er også drevet af en 1.5 GHz dual core processor og er baseret på Windows Phone 8. Lumia 920 har et 8,7 megapixel kamera med Carl Zeiss-linse og PureView-teknologi, der sikrer nogle af markedets bedste foto- og videooptagelser.

Telefonen understøtter 3’s 4G/LTE-netværk med en maksimumhastighed op til 70 Mbit/s samt 3’s prisvindende 3G-netværk, der giver mulighed for hastigheder op til 32 Mbit/s over det meste af landet. Hvis man forudbestiller Nokia Lumia 920 hos 3.dk, får man en trådløs oplader uden beregning, så man ikke fremover skal rode med stik og ledninger, når man oplader sin telefon, men blot skal lægge sin Lumia 920 på opladeren.

Nokia Lumia 920 kan forudbestilles hos 3 allerede nu og føres i to farver, gul og sort og koster kr. 3.055 med 3Fordel 15 Timer abonnement, minimumspris over 6 måneder kr. 4.948. Den fås på 3.dk og i 3’s butikker fra 29. november 2012.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en 4G LTE-licens. Med kombinationen af 3’s prisvindende 3G-netværk og det nye 4G LTE-netværk, leverer 3 Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark, Sverige og Norge og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.