Helt nye muligheder med 3Business

3’s erhvervsabonnementer 3Business har gennem de seneste måneder gennemgået en gennemgribende modernisering. Som kronen på værket lanceres i morgen 3DataDeling til 3Business, så man kvit og frit kan gå på online via det mobile bredbånd med sin bærbare computer eller iPad. Det betyder flere muligheder, større fleksibilitet i arbejdet og kontante besparelser til virksomheden

Tænk hvis du kunne tjekke e-mail i lufthavnen, hente den seneste præsentation, mens du står i kundens mødelokale, eller lægge den sidste ordre ind i systemet, mens du sidder i bilen på parkeringspladsen. Forestil dig at være online via det mobile bredbånd med både din bærbare computer, din iPad og andre enheder uden, at det koster ekstra. Fra i morgen er det virkelighed, hvis din virksomhed er kunde hos 3, og du har et 3Business 399 eller 499 abonnement.

”Erhvervskunderne vil have gennemskuelige pakkeløsninger med faste priser, og med den nye 3Business abonnementsstruktur har vi skabt nogle unikke muligheder. Ikke alene kan man tale ubegrænset med 3Business 499, men man får også hele 25 GB mobildata hver måned, som med 3DataDeling kan deles kvit og frit mellem smartphone, computer, iPad og andre enheder. Det giver ikke alene nye muligheder men også kontante besparelser til erhvervslivet,” siger Peter Kirk Nielsen, vice president, 3 Danmark.

For de fleste erhvervskunder betyder 3DataDeling, at man kun har brug for ét abonnement til alle sine enheder fremover. Dermed bliver livet som storforbruger af mobilt bredbånd både enklere og billigere. Hvis man har abonnementet 3Business 399 kan man få to ekstra simkort og dele de 15 GB månedlig datatrafik, som følger med i abonnementet, og hvis man har 3Business 499, kan man få tre simkort og dele 25 GB datatrafik. Det hele styres fra 3’s selvbetjeningsportal Mit3.

”For at sikre vores kunder den fulde effekt af de nye muligheder i 3Business-abonnementerne og 3DataDeling, har vi samtidig opgraderet hastigheden og kapaciteten i vores netværk. Det betyder, at man kan nu kan hente data med hastigheder op til 32 Mbit/s og sende data med hastigheder op til 5 Mbit/s, naturligvis forudsat, at man har den rette hardware. Ellers må man bare nøjes med at glæde sig over, at der er blevet mere plads til kunderne på vores netværk,” siger Peter Kirk Nielsen.

Der findes fem forskellige 3Business abonnementspakker som koster fra 39 kr. til 499 kr. ekskl. moms om måneden. Læs mere om 3Business og 3 Datadeling på: www.3.dk/business. Information om 3’s netværksopgradering til 32 Mbit/s findes på: www.3.dk/32mbit

Mette Christiansen, kommunikationskonsulent, 3 Danmark, e-mail: mette.christiansen@3.dk, mobil: 31 200 883

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en LTE-licens. Med kombinationen af 3’s eksisterende prisvindende 3G-netværk og det nye LTE-netværk, vil 3 også i fremtiden levere Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark, Sverige og Norge og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.