I morgen lander N9 på hylderne hos 3

Fra i morgen fredag den 30. september er N9 på hylderne i alle 3Shops landet over og på 3.dk.

Nokia N9 er den første smartphone med det helt nye styresystem MeeGo. MeeGo er et nyt og innovativt design, hvor alle knapper foran på telefonen er væk, og et enkelt swipe fra kanten af skærmen har gjort den fysiske ”hjem-knap” overflødig.

”Nokia N9 er et banebrydende produkt, som kombinerer et lækkert isenkram, som vi kender det fra Nokia med en stærk brugeflade og masser af funktioner. Vi har oplevet rigtig stor hype om N9, og vi har allerede set, at den har stor interesse hos vores kunder.” siger Mikkel Torsting, VP Consumer Sales & Marketing hos 3.

Nokia N9 fås fra starten i sort med 64 GB hukommelse. Senere kommer den med 16 GB hukommelse. Nokia N9 64 GB koster kr. 499 med et 3Max abonnement til kr. 399 om måneden og et hardwaretillæg på kr. 400 om måneden i 6 måneder. Oprettelse kr. 249. Min. pris over 6 måneder kr. 5.542.

For yderligere oplysninger se: www.3.dk/d/nokia-n9-meego

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en LTE-licens. Med kombinationen af 3’s eksisterende prisvindende 3G-netværk og det nye LTE-netværk, vil 3 også i fremtiden levere Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark, Sverige og Norge og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.