LG Nexus 4 kan nu forudbestilles hos 3

Den længe ventede 4. generation af smartphones i Nexus-serien kan nu forudbestilles hos 3. LG Nexus 4 er udstyret med den allernyeste version af Googles Android operativsystem og er en fuldblods smartphone med de bedste specifikationer.

Nexus-serien er Googles egen showcase for Android-platformen. Det vil sige, at Google allierer sig med en mobilproducent og leverer den nyeste version af Android operativsystemet og er ansvarlig for al software på mobilen. På den måde får man i Nexus-serien den reneste form for Android, der findes på markedet.

I denne 4. generation af Nexus-serien har Google valgt at samarbejde med LG. Det er der kommet en skarp smartphone ud af baseret på Android 4.2 Jelly Bean+ og en 1,5 GHz Snapdragon Quad Core-processor. Jelly Bean+ har bl.a. Google NOW, som giver dig relevant information ud fra din position, så du f.eks. helt automatisk får at vide, hvornår den næste bus kommer til det stoppested, du står ved.

Skærmen på den nye LG Nexus 4 er en 4.7” LCD-skærm med Gorilla-glas - og skærmen er del af LG’s nyeste udvikling, hvor man får et meget dybt, sort farveniveau. Nexus 4 er udstyret med et 8 megapixel kamera og en nyskabende funktion til trådløs opladning. Man behøver ikke rode med stik og ledninger. når man oplader sin telefon, men skal blot lægge sin LG Nexus 4 på opladeren.

Den trådløse oplader er ekstratilbehør, men alle kunder, der forudbestiller LG Nexus 4 hos 3 inden 14. november 2012 får tilsendt den specielle oplader uden beregning i starten af december.

LG Nexus 4 koster kr. 2.575 med 3Fordel 15Timer abonnement, minimumspris i 6 måneder kr. 4.468. Den fås på 3.dk og i 3’s butikker fra midten af november 2012, men kan forudbestilles allerede nu.

Hanne Damgaard, kommunikationskonsulent, 3 Danmark, e-mail: hanne.damgaard@3.dk, mobil: 31 200 478

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en 4G LTE-licens. Med kombinationen af 3’s prisvindende 3G-netværk og det nye 4G LTE-netværk, leverer 3 Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark, Sverige og Norge og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.