Nokia X7 eksklusivt hos 3

Som det eneste teleselskab i Danmark kan 3 nu tilbyde danske Nokia-fans den spritnye smartphone Nokia X7. En anderledes designmobil med en bagside i et sammenhængende stykke børstet rustfrit stål og en imponerende knivskarp AMOLED touchscreen. Nokia X7 kører den nyeste version af Symbian og er naturligvis udstyret med Adobe Flash 4.0

Nokia X7 sætter en helt ny standard inden for design af smartphones og introducerer et helt særligt markant og brugervenligt design. Det børstede rustfri stål og de markante linjer skaber et moderne look og udtryk. Men godt design er mere end bare udseende. Den diskret kurvede telefon passer perfekt til din hånd, mens den store 4” touch screen er perfekt til at se HD-videoer og hele websider på.

”Nokia X7 er den ultimative smartphone for alle Nokia-fans. Den er ikke alene supper lækkert designet, men også solid og tillidsvækkende. Den føles helt rigtig når man holder den i hånden og de tekniske specifikationer er i top. Som en lille lækker detalje medfølger der en suveræn navigationsapplikation som opdateres i hele telefonens levetid og 20 fede spil til sommerferien,” siger Mikkel Torsting, VP Consumer Sales & Marketing hos 3.

Med Adobe Flash, animationer og andet interaktivt indhold får du det bedste fra internettet direkte på din smartphone. Og nu er det slut med at sidde og vente - indlæsningstiderne er hurtigere end nogensinde før. Den nye og optimerede browser er ovenikøbet fantastisk nem at bruge. Du skal bare stryge en enkelt gang over skærmen for at se eller skjule adressebjælken.

Nokia X7 leveres med Symbian Anna operativsystemet. AMOLED skærmen er på 4” og der er indbygget 8 MP kamera og 8 GB hukommelse. X7 understøtter datahastigheder helt op til 10,2 Mbit/s på 3’s netværk. Nokia X7 kan købes på 3.dk og i alle 3Butikker landet. Den fås til 199 kr. med 100 kr. i månedstillæg med abonnementet 3Max. Den samlede minimumspris over seks måneder er 3.442 kr.

Yderligere information på www.3.dk/Nokia-x7

Mette Christiansen, kommunikationskonsulent, 3 Danmark, e-mail: mette.christiansen@3.dk, mobil: 31 200 883

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en LTE-licens. Med kombinationen af 3’s eksisterende prisvindende 3G-netværk og det nye LTE-netværk, vil 3 også i fremtiden levere Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark, Sverige og Norge og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.