Nu skal 3 sælge kameraer

Nu kan man for første gang købe et ”rigtigt” kamera hos 3 - det super smarte og unikke Samsung Galaxy Camera, der giver adgang til både 3G og Wi-fi. Det Android-styrede kamera byder på en stor touch skærm og et hav af andre fede funktioner, som gør det endnu nemmere at indfange og dele de sjove og mindeværdige øjeblikke.

Nu er det slut med at rode med irriterende ledninger eller fumle med små besværlige hukommelseskort, når du skal overføre og dele dine feriebilleder fra kameraet med venner og familie på nettet. Med det nye smarte Samsung Galaxy Camera kan du nemlig sende dine billeder direkte til blandt andet Facebook og Picasa med den indbyggede 3G og Wi-fi forbindelse. Du kan samtidig downloade dine foretrukne foto-apps eller blot vælge imellem en af de i alt 65 indbyggede funktioner på kameraet til at redigere dine billeder og gøre dem ekstra flotte at se på.

”Samsung har virkelig tænkt ud af boksen med det nye digitalkamera, som byder på en masse smarte detaljer. Det kombinerer den høje billedkvalitet, som vi kender fra et traditionelt kamera med funktionelle features fra smartphonen som blandt andet Android-styresystemet og internetforbindelsen. Med den indbyggede 3G- og Wi-fi-forbindelse og den store brugervenlige touch-skærm, er det nu blevet endnu nemmere at dele billeder med andre,” siger Mikkel Torsting, direktør for privatmarkedet, 3 Danmark.

HD-kameraet fra Samsung er udstyret med Android 4.1-styresystem og en stor 4,7” touch-skærm, som gør, at du nemt kan navigere rundt på samme måde, som du kender fra de nyeste smartphones. Det gør det nu endnu lettere at redigere billeder og ændre indstillinger på kameraet. Glæd dig også til featuren Smart PRO MODE, som giver dig de bedst mulige fotoindstillinger til mange forskellige situationer.

Der er hele 16 megapixel, en 23mm vidvinkel-linse og 21 x optisk zoom i det nye Samsung Galaxy Camera. Og du kan selvfølgelig også optage film i HD.

Samsung Galaxy Camera føres i hvid og koster 4.015 kr. med 3Mobilt Bredbånd10GB, minimumspris over 6 måneder 4.888 kr. Den kan fås i 3Butikker over hele landet.

For yderligere information (presse):

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en 4G LTE-licens. Med kombinationen af 3’s prisvindende 3G-netværk og det nye 4G LTE-netværk, leverer 3 Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark, Sverige og Norge og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.