Ny frontfigur for 3: Remee fører danskerne ind i det mobile univers.

Den internationalt anerkendte sangskriver og producer Remee skal i et nyt samarbejde med 3 hjælpe danskerne til at opdage og anvende de mange mobile muligheder, som teleselskabet tilbyder. 3G-teknologien er blevet folkeeje, og 3 har gennem det seneste år oplevet massiv vækst og stor kundetilgang. En del mennesker tror imidlertid stadig, at den nyeste mobilteknologi er teknisk kompliceret, eksklusiv og unødigt dyr - og det skal 3 og Remee ændre på.

Remee, der bl.a. blev landskendt som dommer i X FACTOR, er hovedpersonen i teleselskabet 3’s nye kommunikationsunivers. Når han fra i dag toner frem på skærmen i en række reklamefilm, er det for at guide danskerne til at udnytte de mange mobile muligheder bedre. Trendsættere og gadgetfreaks har for længe siden taget den nyeste mobilteknologi til sig, men mange helt almindelige danskere kender fortsat ikke de utallige muligheder og udnytter derfor ikke deres mobiltelefon og det mobile bredbånd fuldt ud. ”3 har længe haft godt fat i de teknisk interesserede og trendsætterne, der går op i den nyeste mobilteknologi. De utallige anvendelsesmuligheder, som moderne mobilteknologi har skabt, er imidlertid for alle, og det skal vi være bedre til at fortælle. Vi glæder os derfor til, at Remee skal vise danskerne, hvordan de kan anvende 3G-teknologien i dagligdagen, uden at det behøver være hverken kompliceret eller dyrt,” siger David Elsass, Head of Consumer Marketing hos 3 Danmark. For Remee er rollen som 3’s talsmand oplagt. Han er som de fleste danskere nysgerrig overfor den nyeste teknologi. Han har et omfattende behov for mobilitet, så for Remee er både mobil og mobilt bredbånd til den bærbare computer nødvendige arbejdsværktøjer – uanset om han er på arbejde, er hjemme, holder ferie eller er på farten. ”En væsentlig del af mine opgaver som producer og iværksætter er at holde mig opdateret. Det er essentielt, både når det drejer sig om mine musikprojekter, mine artister og Remee&Friends magasinet. Derfor er det med afsæt i mit eget liv, at jeg guider danskerne gennem det mobile univers”, siger Remee. ”Altid med” erstatter ”It's good to be 3” 3 er et globalt teleselskab med mere end 20 millioner kunder verden over, men herhjemme er 3 først og frem-mest et dansk teleselskab, der tilbyder den bedste dækning og de højeste hastigheder til alle danskere. Som en del af den nye kommunikationsplatform har 3 derfor valgt at skifte det gamle pay off, ”It’s good to be 3”, ud med det mere danskklingende ”altid med”. ”Med vores nye platform kommunikerer vi, at man med 3 altid er med, hvor det sker, og at 3 er altid med dig. Her er Remee en perfekt rollemodel, fordi hans arbejde kræver, at han er meget mobil samtidig med, at han altid skal kunne følge med i sit vidtforgrenede arbejde. Og så er han jo sympatisk og en god formidler af et mobilt arbejdsliv, fordi det er det liv, han lever, ” siger David Elsass. Se den første reklamefilm med Remee på www.3.dk.