Nyt om navne: Lars Fruergaard

Lars Fruergaard er blevet ansat som Vice President for Business divisionen hos Teleselskabet 3, hvor han får det overordnede ansvar for Business Divisionen og vil indgå i 3’s direktion. Lars Fruergaard kommer fra en stilling som Group Executive Vice President (Mobile Solutions) hos Nets Holding. Lars Fruergaard har arbejdet hos PBS siden 2004 og har senest haft det strategiske ansvar for selskabets mobile løsninger.

Det vedhæftede foto kan frit benyttes af medierne.

Hanne Damgaard, kommunikationskonsulent, 3 Danmark, e-mail: hanne.damgaard@3.dk, mobil: 31 200 478

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en LTE-licens. Med kombinationen af 3’s eksisterende prisvindende 3G-netværk og det nye LTE-netværk, vil 3 også i fremtiden levere Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark, Sverige og Norge og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.