OiSTER kåret som Danmarks bedste mobile bredbåndstilbud

Netmagasinet Mobilsiden.dk har kåret OiSTER som ”bedst til prisen”-vinder i en gen-nemgang af de mange mobile bredbåndstilbud på det danske marked. Gennemgangen, som også er blevet bragt i Ekstra Bladets Kup!-sektion, peger på god dækning, ingen binding og lav pris som de afgørende styrker i OiSTER’s tilbud til danskerne.

I gennemgangen sammenlignes 15 mobile bredbånds-abonnementer hos 10 forskellige tele-selskaber. Med en pris på kr. 169 om måneden er OiSTER ikke markedets allerbilligste tilbud, men til gengæld er netværksdækning og hastighed hos OiSTER bedst. Samtidig er OiSTER det eneste teleselskab, som tilbyder et abonnement helt uden binding.

”Oister er en klar vinder. I forhold til hastigheden holder de, hvad der loves i reklamerne, og kunderne har med 10 GB datatrafik i princippet ubegrænset dataforbrug”. ”Alt dette kombine-ret med en månedspris på 169 kroner, uden bindingsperiode, sender Oister til tops.”, skriver Mobilsidens redaktion i sin prisgennemgang.

”Vil er utroligt glade for at Mobilsiden.dk har kåret os OiSTER som det bedste mobile bred-båndstilbud. Vores pris er blandt de laveste på markedet og samtidig er vores hastighed og dækning helt i top – og det er jo helt afgørende når vi snakker mobilt bredbånd”, siger direktør Kenneth Boye, OiSTER.

Et OiSTER abonnement giver en download-hastighed på 2 Mbit/s på det mobile bredbånd. Et USB-modem kan det købes for kr. 399, men man kan også benytte sit eget USB-modem hvis man har et i forvejen. OiSTERs kunder går på nettet via 3’s Turbo 3G netværk, som i september 2009 blev kåret til Danmarks bedste i en undersøgelse foretaget af Aalborg Uni-versitet.

I undersøgelsen som blev foretaget af professor Knud Erik Skouby fra ”Center for Communi-cation, Media and Information Technologies blev 3’s datanetværk samlet set tildelt 151 point mod 133 point til TDC, 97 point til Telia og 67 point til Sonofon. 3’ netværk er desuden blevet kåret til testvinder af bl.a. magasinet Mobil, Ekstra Bladet og DR’s Rabatten.

Se mere på www.oister.dk