Opdatering: Netværksproblemer rammer fortsat 3’s kunder

3 arbejder fortsat på fejretning af det netværksproblem, der lige nu volder dele af selskabets kunder problemer.

3 har  identificeret årsagen til problemet og er i tæt samarbejde med selskabets leverandør Ericsson ved at finde en løsning snarest, der ikke påvirker de kunder, hvis telefon fungerer normalt.

”Det er dybt beklageligt at alle vores kunder lige nu ikke oplever den samme gode dækning hos 3, som de er vant til. Heldigvis er det første gang i de syv år, 3 har været på det danske marked, at vi har oplevet et netværksproblem af denne størrelse,” siger Knud Løkke Rasmussen, kommunikationschef i 3 Danmark.

Knud Løkke Rasmussen, kommunikationschef, 3 Danmark, e-mail: knud.lokkerasmussen@3.dk, mobil: 31 200 900

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en 4G-licens. Med kombinationen af 3’s eksisterende prisvindende 3G-netværk og det nye 4G-netværk, vil 3 også i fremtiden levere Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark, Sverige og Norge og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på
www.3.dk.