Samsungs allerførste smartphone med Windows Phone 7 - eksklusivt hos 3

Som de eneste får 3 om ganske kort tid Samsungs helt nye smartphone, som er den første med det nye Windows Phone 7 styresystem. Navnet er Omnia 7, og du kan allerede nu sikre dig, at du bliver blandt de aller første i Danmark, som får Samsungs nye eftertragtede smartphone mellem hænderne – så skynd dig at skrive dig op på 3.dk.

Samsung lancerer nu den første smartphone med det nye eftertragtede styresystem Windows Phone 7 - og den skal man være kunde hos 3 for at få fingre i. Microsoft har lagt kræfter i både brugervenlighed og de visuelle aspekter ved det nye styresystem, og 3 glæder sig til at være de første, der får Samsungs Omnia 7 på hylden

”Vi elsker Smartphones hos 3, fordi vores netværk er genialt til smartphones. Vi forsøger altid at være med helt forrest, hvor det sker. Derfor glæder det os meget at være de første til at lancere Omnia 7 med Windows Phone 7, som er et super intuitivt styresystem. Windows Phone 7 er en optimal kombination af de bedste business-funktioner og de funktioner, vi har glæde af som forbrugere,” siger Mikkel Torsting, VP Consumer Sales & Marketing hos 3.

På den fire tommer store Super AMOLED-skærm mødes du af en helt ny brugergrænseflade med store lækre farvestærke ikoner. Mobilen er naturligvis udstyret med 1 GHz processor, der sikrer dig lynhurtig processor til internet browsing, så du i Microsoft Marketplace kan hente de nyeste sprøde apps i en flyvende fart.

Endvidere har den kun 10,99 mm slanke Omnia 7 et 5 megapixel kamera, som tager super skarpe billeder og giver mulighed for at optage video i HD-kvalitet. Og med de 8 GB indbygget hukommelse er der masser af plads til både fotos og musik.

Omnia 7 kan forudbestilles i 3’s butikker eller på 3.dk fra i dag og kan købes fra 1. november. Den fås i sort til 1.499 kr. med 200 kr. i tillæg på abonnementet 3iDeal. Den samlede minimumspris over seks måneder er 5.342 kr.

Forudbestil Samsung Omnia 7 på 3.dk/Omnia7

Knud Løkke Rasmussen, kommunikationschef, 3 Danmark, e-mail: knud.lokkerasmussen@3.dk, mobil: 31 200 900

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en 4G-licens. Med kombinationen af 3’s eksisterende prisvindende 3G-netværk og det nye 4G-netværk, vil 3 også i fremtiden levere Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark, Sverige og Norge og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på
www.3.dk.