Tre nye 3–lækkerier

Nu slår 3 dørene op for en række førsteklasses lækkerier, og der er noget for enhver smag. Med Mini-Router E5 introducerer 3 en hel ny produktkategori, der giver danskerne mobilt deleinternet i lommeformat. Og med Sony Ericsson Elm får du en stilsikker miljømobil. Er du mere til en prisvenlig 3Mobil med QWERTY-tastatur, kan du vælge INQ Chat 3G. Alle tre lækkerier kan købes overalt hos 3.

Mini-Router E5 Det har aldrig været nemmere at tage sit deleinternet med sig. Mini-Router E5 er på størrelse med en mobiltelefon, så du kan let have den med dig overalt. Med Mini-Routeren i lommen er du et omvandrende hotspot, der altid har adgang til det mobile internet og kan dele internetforbindelsen med op til fem personer eller enheder ad gangen. Derfor egner Mini-Router E5 sig både til hele familien eller til mindre virksomheder. Batteriet holder i op til fire timer ad gangen, og du kan nå hastigheder på op til 7,2 download og 5,76 i upload. Privatkunder kan købe Mini-Router E5 i hvid/sølv til 399 kr. med abonnementet EazyInternet Premium 299 med minimumsomkostninger på 2.193 kr. for seks måneder. Erhvervskunder kan købe Mini-Router E5 til 199 kr. med abonnementet Professional 18 mdr. Læs mere om mini router E5 på 3dk/minirouter Sony Ericsson Elm Miljøhensyn går ikke altid hånd i hånd med lækkert design, men Sony Ericsson Elm er reglen, der bekræfter undtagelsen. Sony Ericsson Elm er enkel og stilfuld at se på, og er desuden en ”GreenHeart”-mobil, der er fremstillet af miljøvenlige materialer. Derudover kan 3Mobilen bryste sig af et 5 megapixel kamera og indbygget 3apps, Facebook, Twitter og MySpace. Sony Ericsson Elm fås i farverne sort og pink til kun 1 kr. med abonnementet 3Boost 399. De samlede minimumsomkostninger for seks måneder er 2.544 kr. Læs mere om Sony Ericsson Elm på 3.dk/Elm INQ Chat 3G Navnet siger det meste. Med INQ Chat 3G kan du chatte løs med venner og bekendte på bl.a. Facebook, Twitter, Windows Live Messenger og Skype. INQ Chat 3G har QWERTY-tastatur og befinder sig i den prisvenlige ende af skalaen. Derudover er denne 3Mobil en gennemført kvalitetsmobil, der er udstyret med et glimrende 3,2 megapixel kamera med autofokus. INQ Chat 3G kommer i farven rød og kan købes til kun 1 kr. med enten abonnementet 3Boost 299 med mini-mumsomkostninger på 1.944 kr. for seks måneder eller abonnementet 3iDeal med minimumsomkostninger på 2.544 kr. for seks måneder. Læs mere om INQ Chat på 3.dk/INQChat Se billeder af alle 3Produkter på www.3.dk/Billedarkiv