Smartere politibiler i New York – smart forcop

Politiet i New York har fået nye medlemmer i korpset. Nærmere bestemt er 250 nye smart fortwo bestilt, og netop i disse dage leveres de første 100 eksemplarer.

Smart-bilerne kommer til at erstatte de klassiske 3-hjuls-scooterbiler, som i mange år har været et velkendt syn i byen. Nu får færdselsbetjente og betjente, som patruljerer i parker og på gang- og cykelstier, ikke bare et ekstra hjul og passagersæde. De får derudover også glæde af airbags, meget højere sikkerhed i forbindelse med kollisioner og ikke mindst aircondition.

Læs mere her:

David Engstrøm

Presse- og kommunikationschef

Mercedes-Benz Danmark

Telefon: 6038 9830

E-mail: david.engstrom@daimler.com

Mercedes-Benz Danmark AS er den officielle importør af Mercedes-Benz i Danmark og er en del af den globale bilkoncern Daimler AG, som har hovedkontor i Stuttgart, Tyskland.

Mercedes-Benz har en fælles dansk-svensk organisation, hvor flere funktioner deler ansvaret for de to markeder. Vi er i alt cirka 250 medarbejdere, som løser en række varierende opgaver inden for blandt andet salg, marketing, teknik og service.

Tags: