Ingen udskiftningsomkostninger i 10 år med METTLER TOLEDOs POWERCELL® PDX®-garanti

Hos METTLER TOLEDO er vi så sikre på kvaliteten af vores vejeceller til køretøjsvægte, at vi nu tilbyder hele 10 års garanti på vores mest populære og robuste POWERCELL® PDX®-vejeceller.

METTLER TOLEDO Greifensee, Schweiz. 19. september 2016 – er stolte over at kunne meddele, at vi nu tilbyder hele 10 års vejecellegaranti på vores POWERCELL PDX-vejeceller til køretøjsvægte. Garantien omfatter 100 procents reservedelsdækning plus lynbeskyttelse på hele systemet i modsætning til mange andre garantier, der tilbydes i branchen.

"Vi anser det her for en fremragende nyhed for vores kunder," siger Jeff Capella, der er METTLER TOLEDOs marketingchef i den strategiske forretningsenhed for køretøjer. "Udskiftning af en vejecelle er dyrt. Alligevel betragter mange køretøjsvægtproducenter dem som engangsudstyr, som skal udskiftes efter få år. Hvis man lægger omkostningerne ved udstyrssvigt og nedetid til, bliver udskiftning en meget dyr løsning."

"Vi er overbeviste om den uovertrufne ydeevne ved POWERCELL PDX-vejecellerne, og vi er meget stolte af at supplere dem med branchens stærkeste garanti," tilføjer Jeff Capella.

METTLER TOLEDOs vejeceller af mærket POWERCELL har modstået de mest ekstreme naturkræfter i bro- og skinnevægte i mere end 20 år. POWERCELL PDX-vejeceller tager denne driftsikkerhed til et helt nyt niveau ved hjælp af varslingsdiagnostik, forbedret lynbeskyttelse og afskaffelsen af samlebokse i vejecellesystemet. Kontakt din lokale forhandler for at få en kopi af garantibetingelserne.

Se mere om, hvordan POWERCELL PDX-vejeceller sikrer nøjagtige køretøjsvejeresultater i næsten ethvert miljø: www.mt.com/powercell. Se mere om betingelserne for den nye garantidækning i: 10 års garanti.

For spørgsmål , kontakt venligst:

METTLER TOLEDO er en førende global producent af præcisionsinstrumenter. Selskabet er verdens største producent og forhandler af vægte til brug i laboratorier og i industrien.
Inden for området industrivægte, terminaler og vejeceller er Mettler-Toledo en af verdens førende leverandører. Vi er kendt for vores højkvalitets vejeløsninger med høj præcision.
POWERCELL®- vejecellerne er verdens mest nøjagtige og pålidelige brovægtsvejeceller.
Vi tilbyder digitale og analoge vejeceller med OIML og NTEP godkendelser samt ATEX og FM godkendelser til brug i eksplosionsfarlige områder.

Hurtige fakta

Tweet dette