METTLER TOLEDO lancerer nye platforme til præcisionsvejning

METTLER TOLEDO tilbyder nu en ny familie af platforme til præcisionsvejning. PBK9- og PFK9-vejeplatformene har fremragende nøjagtighed og pålidelighed under strenge industrielle forhold og kan med sin fleksibilitet anvendes til mange formål.

De nye PBK9- og PFK9-vejeplatforme leverer den robuste og pålidelige drift, som kunderne forventer af METTLER TOLEDO, sammenholdt med avanceret teknologi til præcisionsvejning.

Fordele ved PBK9- og PF9-vejeplatforme omfatter:

• Overlegen præcision: Platformene egner sig ideelt til alle vejeprocesser, hvor kvaliteten er kritisk, og tolerancer skal minimeres.

• Driftssikker ydelse: Platformene underretter operatøren, når det er nødvendigt med rekalibrering eller justeringer på grund af miljøændringer.

• Nem vedligeholdelse: Med automatiseret kalibrering med indbygget kalibreringsvægt og plug-in-kabler kan systemet nemt vedligeholdes.

• Alsidig: Velegnet til en bred vifte af udfordrende miljøer, herunder meget støvede områder, lokaliteter, som kræver regelmæssig rengøring, og dem, der er klassificeret som farlige (kategori 3 DIV2).

PBK9- og PFK9-vejeplatformene eliminerer stort set miljøpåvirkninger, som medfører fejl og dermed spildte ingredienser eller afviste batches. Advanced Monobloc og filterteknologi garanterer den højst mulige præcision og driftssikkerhed.

PBK9- og PFK9-vejeplatformene er derudover fremragende enkeltstående løsninger, og de fungerer godt som komponenter i applikationer lige fra optælling og formulering til påfyldning. PBK9- og PFK9-vejeplatformene fås i flere modeller, herunder letstål, galvaniseret stål eller rustfrit stål til anvendelse i våde, støvede, strenge eller farlige miljøer. Der kan fås ni størrelser og tolv kapaciteter fra 0,6 kilogram til 3 ton med opløsninger op til henholdsvis 750.000 d og 30.000e (certificeret). Alle platforme kan tilsluttes adskillige METTLER TOLEDO-terminaler eller direkte til et kontrolsystem.

Yderligere oplysninger kan indhentes ved at besøge: : www.mt.com/PBK9

For spørgsmål , kontakt venligst:

METTLER TOLEDO producerer og sælger vægte og vejesystemer, samt analyse- og processinstrumenter til fremstillingsvirksomheder og laboratorier. Koncernen er repræsenteret i 100 lande og har fabrikker 15 steder rundt om i verden, herunder Schweiz, Tyskland, England, USA, Kina og Norge. Koncernen, der har hovedsæde i Schweiz, er noteret på New York Stock Exchange. Samlet set har koncernen ca. 13.100 ansatte og en omsætning i 2014 på ca. 2,5 mia. USD. Mettler Toledo Nordic er en salgs- og serviceorganisation med hovedsæde i Stockholm og kontorer i Oslo og København. I Finland og Balitkum er Mettler Toledo repræsenteret af forhandlere. I Skandinavien har vi ca. 165 medarbejdere med en årlig omsætning på ca. 400 mill. kroner.