Nye bordvægte fra METTLER TOLEDO øger produktiviteten i farlige områder

Med kombi-bænkvægten METTLER TOLEDO ICS4_6x får du sikre og nøjagtige vejningspræstationer i overensstemmelse med gældende normer i farlige områder. Apparaterne har et nyt udvalg af indstillingsmuligheder for at opfylde ergonomiske behov, mens terminalbaserede værktøjer såsom colorWeight® giver kortere behandlingstid og derved højere produktivitet.

Når der vejes i omgivelser, der kan være eksplosive, er det vigtigt, at udstyret er sikkert, overholder gældende normer og kan håndteres effektivt. METTLER TOLEDO hjælper med at overholde forskrifterne for farlige områder og fastholde det præcisions- og fleksibilitetsniveau, der er nødvendigt for arbejdsgangene, med den egensikre kombi-bordvægt ICS4_6x.

Kombi-bordvægten METTLER TOLEDO ICS4_6x er designet til at være så sikker som muligt i de farlige områder zone 1 og 21. Derudover får du med ICS4_6x-serien brancheførende gentagelige opløsninger på op til 750.000d uden at gå på kompromis med sikkerheden.

ICS4_6x-terminalerne er egensikre, og deres funktionalitet er i særklasse. Med et komplet udvalg af indbyggede vejningsapplikationer og alsidige monteringsmuligheder kan du vælge den konfiguration, der passer til et bestemt arbejdssted. Tilføjelsen af funktionaliteten METTLER TOLEDO colorWeight® får vejningsopgaverne til at gå hurtigere og giver dig bedre overblik ved straks at ændre skærmfarven, når vægten er inden for tolerancen.

På et grundlæggende niveau giver den indbyggede sikkerhed mange fordele frem for flammesikring. Gennem forebyggelse af alle antændelseskilder har METTLER TOLEDO gjort vedligeholdelse nemmere og hurtigere for at give mindre nedetid. Egensikre løsninger har det også med at være mindre og have mere fordelagtige priser end tilsvarende flammesikrede løsninger, mens driften er identisk såvel i sikre som farlige områder.

ICS4_6x-vægtene er godkendt i overensstemmelse med både globale og lokale standarder for farlige områder, herunder IECEx og ATEX, for at sikre at vægte er med til at holde lokaler og personale sikre. Ved regelmæssige kontroller af METTLER TOLEDO-produktionsanlæg af certificeringsorganer tjekkes det, at disse standarder overholdes systematisk, hvilket giver ekstra tillid.

Få flere oplysninger om, hvordan ICS4_6x kan give dig upåklagelig nøjagtighed og sikkerhed ved arbejdsgange i farlige omgivelser.

For spørgsmål , kontakt venligst:

METTLER TOLEDO er en førende global producent af præcisionsinstrumenter. Selskabet er verdens største producent og forhandler af vægte til brug i laboratorier og i industrien.
Inden for området industrivægte, terminaler og vejeceller er Mettler-Toledo en af verdens førende leverandører. Vi er kendt for vores højkvalitets vejeløsninger med høj præcision.
POWERCELL®- vejecellerne er verdens mest nøjagtige og pålidelige brovægtsvejeceller.
Vi tilbyder digitale og analoge vejeceller med OIML og NTEP godkendelser samt ATEX og FM godkendelser til brug i eksplosionsfarlige områder.