Nye massekomparatorer fra METTLER TOLEDO – Udfør effektiv, fejlfri og sporbar kalibrering for vægte op til 64 g

METTLER TOLEDOs nye serie af XPR-komparatorer giver kalibreringslaboratorier og klienter i industrien usædvanlig præcis, hurtig og sporbar massemåling. Komparatorernes nye alt-i-en-kalibreringssoftwareløsning, MC Link, øger effektivitet og gør det nemmere for laboratorier og relaterede organisationer at opfylde kravene til præcist kalibrerede vægte og standarder.

Den moderne virksomheds nærmest universelle opgave er at øge kvaliteten, samtidig med at gennemløbstiden reduceres. Vægtkalibrering er ingen undtagelse, da det bliver sværere og sværere for kunder i højt regulerede industrier at vente på kalibrerede vægte.

XPR-massekomparatorer hjælper laboratorier og klienter inden for industrien med at levere intuitive, effektive og sikre vægtkalibreringsprocesser og større gennemløb. Komparatorernes høje repeterbarhed og evne til at understøtte lave minimumvægtværdier gør dem til det foretrukne valg, ikke kun for vægtkalibrering, men også for præcis måling af meget små varer ved høj emballagevægt.

XPR's følsomme, problemfrie massemåling er sikret igennem en række METTLER TOLEDO-funktioner, der forbedrer både præcision og behandlingstid:

• LevelMatic er yderst pålidelig, når den reducerer hjørnelasteffekter til et absolut minimum.
  • MC Link-kalibreringssoftware tilbyder fleksibel kalibreringsproces konfiguration, brugervejledning på skærmen, automatiske beregninger og omfattende datahåndtering for nemmere og hurtigere processer. MC Link administrerer også måleusikkerheder. Alle procesoplysninger og kalibreringsdata er sikkert lagret i en central database for at opfylde de højeste processikkerhedskrav. Udskriv kalibreringscertifikater med et enkelt klik.
  • Tilføjelsen af StatusLightTM betyder, at operatører ikke kommer til at veje, når komparatoren er ude af kalibrering eller ude af niveau. En indbygget indikator lyser grønt, når det er sikkert at kalibrere, gult, når et problem kræver opmærksomhed, og rødt, når en bestemt test er forældet. Brugeren kan trygt stole på, at alle påkrævede resultater lever op til de foruddefinerede proceskrav og relevante forskrifter.

Overordnet er sådanne funktioner med til at strømline den daglige opgaveliste og sikre den nøjagtighed, din branche og dine kunder kræver. Dette hjælper dig med at forbedre målekvaliteten, samtidig med at gennemløbstiden reduceres.

Få mere at vide om, hvordan XPR-massekomparatorer kan være med til at skabe markante driftsforbedringer inden for vejning og kalibrering, og få detaljerede oplysninger om MC Link-softwaren.

For spørgsmål , kontakt venligst:

Carl-Henrik Edfors

METTLER TOLEDO er en førende global producent af præcisionsinstrumenter. Selskabet er verdens største producent og sælger af vejeinstrumenter til brug i laboratorier, industrien og i fødevarebutikker. Selskabet er også blandt de tre bedste aktører på flere tilhørende markeder for analyseinstrumenter og er en førende leverandør af automatiserede kemiske systemer, der anvendes i forbindelse med opdagelse og udvikling af lægemidler og kemiske sammensætninger. Desuden er selskabet verdens største producent og sælger af systemer til metaldetektion, der anvendes inden for produktion og emballering. Yderligere oplysninger om METTLER TOLEDO findes på www.mt.com