Sådan håndterer METTLER TOLEDO kundernes stressede arbejdsdag

I nutidens samfund er det svært at få tiden til at række. Oftest bliver f.eks. lange og dyre besøg på messer fravalgt, hvilket gør det svært for blandt andet produktchefer og indkøbere rent faktisk at se produkter live og ”in action” inden bestilling.

For at imødekomme denne udvikling og dette behov har METTLER TOLEDO startet en rullende produktudstilling på 60 kvadratmeter, som den 4. september begyndte turen rundt i hele Skandinavien. Gennem fire uger gør udstillingen flere stop hos eller i nærheden af eksisterende kunder. På denne vis får kunderne mulighed for - på en hurtig og enkel måde - at se og diskutere forskellige produktløsninger, uden større engagement og planlægning.

Med i bussen findes produkter og repræsentanter fra alle METTLER TOLEDOs afdelinger. Produkter som vises er f.eks.:

• Vægte til industri og laboratorier
  • Produkter til produktkontrol
  • Pipetter og spidser
  • Produkter til procesanalyse
  • Analyseinstrumenter til laboratorier
  • Produktløsninger inden for automatiseret kemi
  • Løsninger inden for serviceaftaler

"At gøre det lettere for kunderne i et stresset arbejdsmiljø er oppe i tiden, og det er sandsynligvis et behov, som kommer til at stige fremover. Vi har fået meget positiv feedback og ros fra flere kunder, som allerede har besøgt udstillingen. Dette er helt bestemt et koncept, som vi kommer til at udvikle fremover," siger Atle Soløy, ansvarlig for Region Nordic hos METTLER TOLEDO.

For spørgsmål, kontakt venligst:

Atle Soløy
atle.soloy@mt.com

METTLER TOLEDO producerer og sælger vægte og vejesystemer, samt analyse- og processinstrumenter til fremstillingsvirksomheder og laboratorier. Koncernen er repræsenteret i 100 lande og har fabrikker 15 steder rundt om i verden, herunder Schweiz, Tyskland, England, USA, Kina og Norge. Koncernen, der har hovedsæde i Schweiz, er noteret på New York Stock Exchange. Samlet set har koncernen ca. 13.100 ansatte og en omsætning i 2014 på ca. 2,5 mia. USD. Mettler Toledo Nordic er en salgs- og serviceorganisation med hovedsæde i Stockholm og kontorer i Oslo og København. I Finland og Balitkum er Mettler Toledo repræsenteret af forhandlere. I Skandinavien har vi ca. 165 medarbejdere med en årlig omsætning på ca. 400 mill. kroner.