Danmarkspremiere for  Altomtaget.dk - ny hjemmeside med forbrugerinformation

Nu lanceres Altomtaget.dk, der indeholder al tænkelig information om planlægning, indkøb og vedligeholdelse af tag, som forbrugerne har brug for. Alt fra tagberegner, materialetips og nyheder til vigtige kontaktoplysninger for hjælp til taglægning er bare nogle eksempler på indholdet. En dynamisk og levende webside, der nu lanceres i alle de nordiske lande på deres respektive sprog. I forbindelse med lanceringen kan man vinde et helt nyt tag.

”Vi håber, at hjemmesiden kan være en hjælpende hånd ved renovering og nyindkøb af tag", forklarer Helena Olin, marketingchef for Norden og Baltikum, Monier Roofing AB. "En hjemmeside, hvor man på ét sted nemt kan finde al mulig information om tag ”.

Man har hidtil skullet lede efter information på en række forskellige steder, noget som både var tidskrævende og indviklet.

”At købe et tag er ikke noget, man ordner i en håndevending, fortsætter Helena Olin. ”Forbrugeren stilles over for en række forskellige valg, der ikke bare påvirker tagets levetid, men også husets energiforbrug og ikke mindst dets udseende. Skal jeg skifte tag? Hvad findes der af forskellige materialer? Hvordan kan jeg med mit tag spare energi og penge? Hvor kan jeg få hjælp, og hvor meget koster taget? Det er alt sammen typiske spørgsmål, der dukker op”.

”Vi håber, at mange vil finde frem til hjemmesiden og kan gøre brug af de mange nyttige taginformationer. Husejere, tageksperter og naturligvis alle, der er interesseret i tag, er velkomne”, afslutter Helena Olin.

Vind et nyt tag

I lanceringsperioden frem til sidst i maj kan man også deltage i en konkurrence på Altomtaget.dk og vinde et helt nyt tag.

Fakta om Altomtaget.dk

Altomtaget er en samlingsportal med information om tag. Den lanceres nu i alle de nordiske lande på landenes respektive sprog. Monier har samarbejdet med det digitale kommunikationsbureau Tewonder, som har omfattende erfaringer med at markedsføre varemærker og produktersortimenter gennem digitale kanaler. Bureau: Tewonder. Projektleder: Fabian Zwedberg. Produktionsleder: Carin Ek. AD: Pontus Oras. Copy: Johan Sahlström.

For mere information, interviews og billeder kontakt:

Kirsten Lundø, Marketingkoordinator Danmark, Monier A/S, tlf. 9631 6125, kirsten.lundo@monier.com. ?

MONIER er den førende leverandør af tagmaterialer i Norden og Baltikum. Med et bredt sortiment af komplette tagløsninger, herunder tagsten, specialsten og tilbehør har Monier alt det, der gør taget funktionelt og æstetisk. Monier har ca. 400 ansatte i Norden og Baltikum og havde i 2008 en omsætning på 111 millioner Euro. Blandt vore kendte varemærker er Dantegl, B&C og Hollander. Monier Norden & Baltikum er en del af Monier. I alt har virksomheden 150 fabrikker og aktiviteter i 46 lande. Monier er verdens førende producent af tagmaterialer til hældningstage, tagtilbehør og skorstene. I 2008 havde Monier 11000 ansatte og et salg på over 1,5 milliarder Euro.

Mere information findes på www.monier.dk