MSC Cruises vinder pris for innovativ vandrutsjebane

Den spektakulære vandrutsjebane Vertigo på MSC Cruises skib MSC Preziosa er blevet valgt som årets bedste krydstogtinnovation. Vertigo vandt i en afstemning blandt tusindvis af krydstogtinteresserede ved Cruise International Awards.

- Prisen er et bevis på, at vores strategiske satsning på familietilpassede krydstogter, fyldt med aktiviteter for alle aldre, er helt oppe i tiden, siger Åsa Elmcrona, marketingchef i MSC Cruises.

MSC Cruises Vertigo er verdens længste vandrutsjebane på et krydstogtskib. Den er 13 meter høj og har en strækning på 120 meter. Dele af den spektakulære tur sker uden for skibets ræling.

Dele af banen er desuden gennemsigtig for at gøre oplevelsen endnu større. Turen har en gennemsnitlig hastighed på 6 meter i sekundet og påbegyndes på skibets 18. dæk.
- Verdens længste vandrutsjebane til havs er simpelthen en våd succes, siger Åsa Elmcrona.

Krydstogtskibet MSC Preziosa blev søsat så sent som i marts i år, og har ud - over denne fantastiske attraktion - også infinitypool, spa, teater, kasino samt flere restauranter og barer.

For presseinformation, kontakt:
Emma Reigans, PR-ansvarlig MSC Cruises Norden:
+46 851 000 516, +46 704 910 228 emma.reigans@msccruises.se

Pressebilleder:

MSC Cruises er et af Europas største krydstogtsrederier med hovedkontor i Napoli. MSC Cruises har en af de mest moderne flåder i verden med de elleve skibe MSC Divina, MSC Magnifica, MSC Splendida, MSC Fantasia, MSC Poesia, MSC Orchestra, MSC Musica, MSC Sinfonia, MSC Opera, MSC Armonia og MSC Lirica som krydser i Middelhavet, Caribien, Nordeuropa, Sydafrika, og De Forenede Arabiske Emirater. I marts 2013 øgedes flåden endnu engang med vores nyeste skud på stammen MSC Preziosa. MSC Cruises har miljøcertificeringen ISO 1400 og er det eneste rederi som er blevet belønnet med 6 Golden Pearls fra Bureau Veritas for høj standard inden for miljø, sundhed og sikkerhed. MSC Cruises er også certificeret med ISO 9001 og ISO 2200 for kvalitet og sikkerhed i forbindelse med fødevarebehandling. Rederiet samarbejder med UNICEF i et fælles projekt som har til formål at give udsatte børn i Brasilien en god uddannelse. MSC Cruises indgår i samme koncern som MSC Cargo, en af verdens største containerfragt virksomheder. Ejer er den italienske familie Aponte. Besøg www.msccruises.dk.

Tags: