25 års jubilæum hos NCC

Jord- og betonarbejder Svend Åge Erik Johansen har 25 års jubilæum hos NCC den 10. januar 2012

Svend Åge Erik Johansen gik ud af 7. klasse fra en folkeskole i Sorø, hvor han også er vokset op. Allerede i en ung alder kom han i arbejde på forskellige fabrikker. Senere fulgte jobs på blandt andet mejeriet, som lakridskoger, på Hotel Postgården som altmuligmand og til sidst som chaufførmedhjælper, hvor Svend Åge kørte med mursten og andre småjobs.

I 1986 kom han ind i NCC, hvor han indledte sin nu 25 år lange karriere som jord- og betoner. Igennem årene har Svend Åge blandt andet være med til at bygge Ktas/Parken og Bella Centeret. Svend Åge er en meget værdsat kollega, der specielt er kendt for altid at være en god makker fuld af godt humør!

Privat er Svend Åge gift med konen Helle. Desuden har han to voksne børn, Ronny og Jeanette sammen med en tidligere samlever. Svend Åges interesser omfatter parrets tre små hunde, og så er han meget glad for et spil poker med vennerne.

På jubilæumsdagen den 10. januar bliver Svend Åge og hans familie hentet på bopælen og kørt til NCC’s hovedkvarter i Hellerup, hvor han vil blive fejret med flag, taler og gaver. Senere på dagen fortsætter festligholdelsen på Sorø Stor Kro, hvor der Svend Åge spiser middag med familie, kolleger og nærmeste ledere.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Jesper Andersen, pressekonsulent, NCC Construction A/S, telefon 41 70 44 91

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing.
I 2010 havde NCC i Danmark en omsætning på knapt 6 mia. SEK og cirka 2 200 ansatte. NCC Construction Danmark bygger boliger, kontor, veje, anlæg og øvrig infrastruktur i Danmark.

Tags: