25 års jubilæum hos NCC

Tømrerformand Steven Granno fra Helsinge har 25 års jubilæum hos NCC den 12. februar 2012

Steven Granno voksede op på Vesterbro og Amager. Allerede mens han gik i folkeskole, brugte Steven sin fritid som arbejdsdreng i Ecoterm, hvor han blev fastansat efter 9. klasse i 1986.

I 1987 indledte Steven sin nu 25 år lange karriere i NCC – først som tømrerlærling, siden hen som tømrersvend og de seneste 18 år som formand. Steven er kendt som en god og loyal kollega, der værner meget om det sociale i sjakket.

Igennem årerne har han været udstationeret i Tyskland og været med til et utal af renoveringer af bl.a. plejehjem og hospitaler. Steven er kendt for at sætte en ære i altid at aflevere til tiden og i en god kvalitet.

Privat er Steven ”Far til fire”, og meget af hans fritid bliver brugt sammen med børnene på henholdsvis seks, ni, 11 og 14 år. Herudover bruger Steven sin tid på at være fodboldtræner for børn og ind imellem får han heldigvis også tid til selv at sparke lidt til en bold.

Da jubilæet ligger på en søndag, bliver Steven fejret fredag den 10. februar – først med morgenmad med kollegerne på byggepladsen ved Glostrup Hospital og senere sammen med hans familie ved et arrangement i NCC’s hovedkvarter i Hellerup. Senere på dagen fortsætter festligholdelsen på Søllerød Kro, hvor Steven spiser middag med familie, kolleger og nærmeste ledere.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Jesper Andersen, pressekonsulent, NCC Construction A/S, telefon 41 70 44 91

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing.
I 2010 havde NCC i Danmark en omsætning på knapt 6 mia. SEK og cirka 2 200 ansatte. NCC Construction Danmark bygger boliger, kontor, veje, anlæg og øvrig infrastruktur i Danmark.

Tags: