25 års jubilæum i NCC

Senior produktionschef Michael Jensen fra Glumsø fejrer 25 års jubilæum i NCC Construction søndag den 28. oktober

Michael Jensen startede i 1987 som sjakformand i virksomheden Armton, hvor han blandt andet var med til opførelsen af daværende Tryg Balticas nye hovedkontor i Ballerup. Michael Jensen arbejdede sig op igennem firmaet over en årrække, og det fortsatte, da Armton i 1993 blev en del af NCC-koncernen. På det tidspunkt var Michael Jensen blevet byggeleder, og i 1995 avancerede han til produktionsleder. I 2003 blev Michael Jensen udnævnt til produktionschef og igen i 2007 til senior produktionschef i NCC Constructions forretningsenhed for energirenovering.

Igennem karrieren har Michael Jensen spillet en central rolle på adskillige store renoveringsprojekter som fx renoveringen af De Gamles By, plejehjemmet Broparken i Rødovre og Vildtbanegård i Ishøj. Blandt kollegerne er Michael kendt for sit engagement og et gå-på-mod, der smitter af på alle, han omgås. Han er udpræget løsningsorienteret og derfor også meget respekteret både som kollega og som chef.

På privatsiden er Michael gift med Gitte, som han har sønnerne Morten på 27 og Mikkel på 18 med. Michael nyder at fiske i sin fritid, men meget af den går også sammen med sønnen Mikkel, som er professionel speedwaykører og bl.a. nykåret verdensmester i VM for hold for seniorer.

Jubilæet falder på en søndag og bliver derfor i stedet fejret med et åbent hus-arrangement fredag den 26. oktober klokken 13-16. Det finder sted på NCC’s byggeplads i Bellmansgade på Østerbro i København, hvor Michael Jensen for tiden sammen med kollegerne gennemfører en stor renoveringsopgave.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Jesper Andersen, pressekonsulent, NCC Construction A/S, telefon 41 70 44 91

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing.
I 2011 havde NCC i Danmark en omsætning på knapt 6 mia. SEK og cirka 2 200 ansatte. NCC Construction Danmark bygger boliger, kontor, veje, anlæg og øvrig infrastruktur i Danmark.

Tags: