25 års jubilæum i NCC

Direktør Dennis Nielsen kan fredag 15. marts fejre 25 års jubilæum i NCC Construction Danmark.

Dennis Nielsen er uddannet akademiingeniør fra DTU i 1988 og blev samme år ansat som entrepriseleder i det daværende Rasmussen og Schiøtz, der senere blev til NCC. Fra starten af Dennis Nielsens karriere har renovering været omdrejningspunktet i hans arbejde, og i august 2012 modtog han sin seneste udnævnelse af mange – denne gang til direktør for forretningsområdet Energirenovering.

Dennis Nielsen arbejder ledelsesmæssigt med forbedret synergi mellem renoverings- og energiområdet. Det ligger ham meget på sinde at udvikle dette fagfelt, der er af stor samfunds- og forretningsmæssig betydning.

Dennis Nielsen var desuden en af pionererne, der introducerede samarbejdsformen partnering i Danmark, og han har været med til at udbrede kendskabet til partnering både i og uden for NCC.

Blandt kollegerne og som chef er Dennis Nielsen kendt som en positiv og energisk leder, der gerne påtager sig den ansvarlige og nogle gange beskyttende rolle. Humøret smitter ofte, hvilket nok er en del af forklaringen på Dennis Nielsens store netværk og gode ry for kunde- og relationspleje.

Privat er Dennis Nielsen gift med hustruen Mette, og de har døtrene Anne Sophie på 21 og Emilie på 19. Familien bor i Rungsted Kyst. Når tiden er til det, nyder de ofte samværet i sommerhuset ved Marielyst eller på rejser.

Dennis Nielsens jubilæum fejres på dagen ved et internt arrangement i NCC. Den 12. april afholdes desuden en reception, som vil blive annonceret nærmere i dagspressen.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Jesper Andersen, presseansvarlig, NCC Construction A/S, telefon 41 70 44 91

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing.
I 2012 havde NCC i Danmark en omsætning på ca. 5,7 mia. DKK og cirka 2.200 ansatte. NCC Construction Danmark bygger boliger, kontor, veje, anlæg og øvrig infrastruktur i Danmark.

Tags: