40 år hos NCC

Læse original

Til navneredaktionen:

Kalkulationschef Annette Jacobsen, Birkerød, har 40 års jubilæum hos NCC Construction den 01. december 2013

Annette Jacobsen er uddannet på Birck & Krogboes tekniske assistent-skole i Nyropsgade, København.

Hos NCC startede Annette Jacobsen som teknisk assistent i kalkulationsafdelingen. Siden har Annette Jacobsen uddannet sig til Merkonom i 1982 og taget HF med matematik og fransk på højniveau i 2008.

Annette Jacobsen har arbejdet med mængdeudtræk, projektledelse og tilbud i NCC, hvor hun har været med på flere store tilbud, bl.a. Nordisk Hydro i 1983, Tuborg Nord fra 1990 - 2005, Nykredits hovedkontor på Kalvebod brygge i 1999 og Biogen Idec i 2004. De seneste år har det været boligsager og større kontorbyggerier, som Annette Jacobsen har været ledende kalkulatør på, og hun har været en af de bærende kræfter i at implementere NCC`s nye kalkulationssystem.

Annette Jacobsen er nu i NCC’s enhed Privat Nybyg, hvor hun arbejder med tilbud og support.

Jubilæet fejres den 2. december kl. 10.30 hos NCC i Søborg.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Kommunikations- & Marketingchef Ghita Borring, NCC Construction Danmark A/S, telefon 41 70 44 40

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing.
I 2012 havde NCC i Danmark en omsætning på ca. 5,7 mia. DKK og cirka 2.200 ansatte. NCC Construction Danmark bygger boliger, kontor, veje, anlæg og øvrig infrastruktur i Danmark.