Bonava- NCC Bolig’s nye navn

Læse original

Et nyt brand er født for NCC Bolig: Bonava.

Brandet fokuserer på at skabe værdi for kunderne, og fører arven, medarbejderne og viden fra NCC Bolig med sig ind i fremtiden.

Det svenske ord “Bo” symboliserer hjem, og “Nav” samlingspunkt. Det er essensen af, hvem Bonava er. Bonava bygger ikke bare huse - Bonava skaber hjem og nabolag, hvor mennesker lever deres liv.

”Vi ser frem imod at opbygge et stærkt consumer brand, som afspejler vores kerneværdier og appellerer til en bred målgruppe”, siger Torben Modvig, administrerende direktør for NCC Bolig i Danmark og Norge.

Navnet vil være en påmindelse om, at Bonava skaber både hjem og nabolag. Bonava’s vision er at skabe hyggelige nabolag med maksimal livskvalitet for beboerne. Forskellige mennesker har forskellige ønsker, og de kan ændre sig med tiden, men Bonava har besluttet sig for at finde den optimale løsning sammen med kunder og samarbejdspartnere, og bruge det som udgangspunkt for Bonava’s rejse.

Brandet vil blive lanceret på alle otte markeder i løbet af 2016. Indtil da finder du yderligere information på www.bonava.dk

Om Bonava:
Bonava er én af Nordeuropas førende virksomheder inden for boligudvikling. Bonava udspringer fra NCC og har skabt hjem og nabolag siden 1930'erne. I dag har Bonava 1.400 medarbejdere, driver virksomhed i Sverige, Finland, Danmark, Norge, Tyskland, Sankt Petersborg, Estland og Letland og har en omsætning på SEK 13 milliarder.

For yderligere information kontakt venligst:

Dorte Andersen, Kommunikationschef, NCC Bolig, tlf.: 41 70 45 07, e-mail: dta@ncc.dk

Du kan læse mere på www.nccbolig.dk

OM NCC. Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 49,8 mia. kr. og 18.000 medarbejdere i 2015. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm. NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing. I 2015 havde NCC i Danmark en omsætning på 6,9 mia. DKK og cirka 2.200 ansatte.

Tags: