Halvårsregnskab fra NCC Construction Danmark A/S

NCC’s danske bygge- og anlægsfirma, NCC Construction Danmark A/S, har i årets første seks måneder haft vækst i omsætning og indtjening i forhold til samme periode sidste år. • Omsætning: 2.445 millioner kroner ● + 22,2 procent • Driftsresultat (EBIT): 75 millioner kroner ● + 67 procent Omsætningen i NCC Construction Danmark A/S var i første halvår 2005 på 2.445 millioner kroner mod 2.001 millioner kroner i første halvår 2004. Der er tale om en fremgang i omsætningen på 444 millioner kroner, en vækst på 22,2 procent. Driftsresultatet (EBIT) var i første halvår 2005 på 75 millioner kroner mod 45 millioner kroner i første halvår 2004. Der er tale om en fremgang i driftsresultatet (EBIT) på 30 millioner kroner, en vækst på 67 procent. Halvårets ordreindgang er fastholdt på højt niveau.

Pressemeddelelse om halvårsresultatet vedlagt i PDF- og Word-format. Klik på ikonerne og download meddelelsen i det ønskede format.