Lena Hansgaard Bjeld har 25 års jubilæum

Til navneredaktionen: Projektassistent Lena Hansgaard Bjeld, Birkerød, fejrer 22. september 25 års jubilæum hos NCC.

Lena Hansgaard Bjeld blev i 1980 uddannet som teknisk assistent og derefter ansat som teknisk assistent hos entreprenørfirmaet Rasmussen & Schitøtz, i dag NCC. Lena Bjeld er en afholdt kollega, der er kendt for at være omhyggelig og pligtopfyldende. Som projektassistent har Lena Bjeld udarbejdet de tekniske tegninger, der er brugt til at udføre VVS- og ventilationsarbejderne i blandt andet Bruuns’ Galleri i Århus, Cargo Center Copenhagen i Københavns Lufthavn i Kastrup og IBM’s danske hovedsæde i Allerød. Fritiden går med bl.a. fiskeri og vandringer i naturen. Lena Bjeld har sønnerne Erik, der går på handelsskole og Claus, der er i murerlære og spiller i et steelband. Jubilæet fejres 22. september med en reception på NCC’s hovedkontor i Tuborg Havn. Yderligere oplysninger: Pressekoordinator Niels Møller, telefon 39 10 35 77, NCC Construction Danmark A/S.