Mød Hobros superliga-helte på Agro Nord

Læse original

Superligaspiller og landmand Mads Justesen fra Hobro IK besøger NCC’s stand på Agro Nord den 4. marts 2015 sammen med holdkammeraten Rasmus Ingeman. De to spillere er klar med autografer og en snak med messens besøgende.

Kvægavler Mads Justesen blev landskendt, da han som anfører i Hobro IK i 2014 var med til at spille den lille klub op i Superligaen. Nu har andre landmænd mulighed for at hilse på Mads Justesen og hans holdkammerat Rasmus Ingeman på messen Agro Nord, hvor de to superligaspillere besøger NCC’s stand.

De to spillere giver naturligvis autografer og stiller op til fotos, ligesom der er mulighed for at vinde signerede bolde og trøjer fra Hobro IK på NCC’s stand. Mads Justesen avler selv limousinekvæg på Damgården udenfor Hobro sammen med sin bror, så der er mulighed for at udveksle ’staldtips’ i mere end en forstand.

Mød klubben, der gjorde det umulige

De to spillere er at finde på NCC’s stand den 4. marts kl. 18.00 - 21.00. NCC har været en del af Agro Nord i flere år og har i år udlånt halvdelen af sin stand til fodboldklubben Hobro IK. Her vil repræsentanter fra klubben fortælle om erhvervsnetværket HIK Business – et netværk for virksomheder, der vil være en del af et stærkt erhvervsnetværk og samtidig bakke op om Hobro IK – den lille, men ambitiøse klub, der tog fusen på hele Danmark ved at kæmpe sig op i Superligaen.

NCC lægger grunden for landbrug og fodbold

NCC Roads er netop en af Hobro IK’s støtter gennem erhvervsnetværket HIK Business. NCC udlægger blandt andet køreveje og ensilagepladser i landbruget, og derfor er samarbejdet med fodboldspiller og landmand Mads Justesen helt naturligt.

Messen Agro Nord finder sted den 4. marts 2015 i Messecenter Vesthimmerland i Aars.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Claus Lønstrup, salgschef Nord, NCC Roads A/S, telefon 40 64 50 72

OM NCC. Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 45,5 mia. kr. og 18.000 medarbejdere i 2014. NCC-aktien er noteret på NASDAQ OMX Stockholm.

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing. I 2014 havde NCC i Danmark en omsætning på 6,2 mia. DKK og cirka 2.100 ansatte.

Tags: