Morten Mølgaard Boll udnævnt til direktør

Morten Mølgaard Boll er fra 1. september 2005 udnævnt til direktør i NCC Construction Danmark.

Morten Mølgaard Boll er 44 år og har været ansat hos NCC siden 1999, hvor han blev ansat som udviklingschef. Morten Boll Mølgaard blev i 2001 udnævnt til underdirektør. Han har siden sin ansættelse arbejdet med projektudvikling. Med udnævnelsen til direktør får Morten Mølgaard Boll ansvaret for grundkøb og projektudvikling i NCC Construction Danmark. Inden Morten Mølgaard Boll kom til NCC arbejdede han med byggeri hos Alm. Brand, Ejendomme. Han har tidligere arbejdet hos Jensen + Jørgensen + Wohlfeldt arkiteker, haft eget arkitektfirma i Palo Alto i Californien, arbejdet hos HGHB i San Francisco og har inden været ansat som arkitekt hos flere danske arkitektfirmaer. Morten Boll Mølgaard er uddannet arkitekt fra Arkitektskolen i København samt uddannet byggetekniker og tømrer. Morten Mølgaard Boll bor i Virum og er gift med Charlotte, sammen har de to voksne børn, Frederik og Josephine. Yderligere oplysninger: Adm. direktør Søren Ulslev eller koncerndirektør Torben Biilmann, telefon 39 10 39 10, NCC Construction Danmark A/S.