NCC bedste projektudvikler for syvende år i træk

Læse original

NCC Property Development er endnu en gang udnævnt som bedste projekt-udviklingsvirksomhed i Danmark af det internationale finansmagasin Euromoney. Samtidig er NCC Property Development udnævnt som bedste projektudvikler i Norden.

Finansmagasinet Euromoney gennemfører hvert år en web-baseret undersøgelse blandt sine læsere for bl.a. at udpege den bedste projektudviklingsvirksomhed i de deltagende lande og regioner.

De sidste syv år i træk har NCC Property Development vundet i kategorien bedste projektudviklingsvirksomhed i Norden, og nordisk chef for NCC Property Development, Carola Lavén, siger:

• Det er vores mål at være den bedste projektudvikler i Norden. Det er den drivkraft, som stimulerer os til konstant at søge nye, fleksible og innovative løsninger, som kan opfylde vore kunders behov. At blive udnævnt som bedste projektudvikler af Euromoney endnu en gang er en bekræftelse på, at vores anstrengelser bærer frugt og bliver værdsat af kunderne.

Euromoneys undersøgelse blev gennemført i foråret blandt magasinets læsere, som typisk er at finde blandt ledende medarbejdere i bank- og finanssektoren og blandt internationale chefer og topledere.

I Danmark siger administrerende direktør i NCC Property Development, Marius Møller:

• Jeg tolker det endnu en gang som et signal fra markedet om, at vi gør det rigtige. Vi lægger mange kræfter i at tilføre værdi til vores kunder, og vores projekter skabes i samarbejde med dem. Sammen skaber vi inspirerende og bæredygtige arbejdsmiljøer, som understøtter og styrker vores kunders forretning. Til vores investorer kan vi tilbyde langsigtede, bæredygtige investeringer med et sikkert og stabilt afkast over tid.

For yderligere information kontakt venligst:

Marius Møller, adm. direktør i NCC Property Development Danmark, telefon 45 24 88 73 73

OM NCC. Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 47,6 mia. kr. og 18.500 medarbejdere i 2013. NCC-aktien er noteret på NASDAQ OMX Stockholm.

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing. I 2013 havde NCC i Danmark en omsætning på 4,9 mia. DKK og cirka 2.200 ansatte.

Tags: