• NCC/

NCC Construction Danmark øger omsætningen med én milliard kroner

NCC Construction Danmark A/S har i årets første ni måneder øget omsætningen med en milliard kroner og oplevet en resultatfremgang på mere end 50 procent i forhold til samme periode sidste år. NCC’s danske bygge- og anlægsfirma, NCC Construction Danmark A/S, har i årets første ni måneder haft vækst i både resultat og omsætning i forhold til samme periode sidste år. ● Omsætning: 3.959 millioner kroner ● En fremgang på 33 procent ● Driftsresultat (EBIT): 132 millioner kroner ● En fremgang på 52 procent Omsætningen i NCC Construction Danmark A/S var i de første ni måneder af 2005 på 3.959 millioner kroner mod 2.977 millioner kroner i de første ni måneder af 2004. Der er tale om en fremgang i omsætningen på 982 millioner kroner, en vækst på 33 procent. Driftsresultatet (EBIT) var i de første ni måneder af 2005 på 132 millioner kroner mod 87 millioner kroner i de første ni måneder af 2004. Der er tale om en fremgang i resultatet på 45 millioner kroner, en vækst på 52 procent.

Læs mere i vedlagte meddelelse ved at klikke på PDF-ikonet