NCC direktører langer burgere ud

Læse original

NCC’s forretning udvikler sig positivt, og det er værd at fejre. Derfor er direktørerne steget ombord i nogle foodtrucks, som fra i dag mandag og nogle uger frem kører rundt i landet og besøger arbejdspladser i NCC. Foodtrucken kører ud for at give ledelsen en lejlighed til at anerkende den store indsats alle medarbejderne gør hver eneste dag i NCC. Der er stærke fagligheder i NCC og vilje til at samarbejde.

Direktørerne Palle Bjerre Rasmussen og Ole Faurby langede de første burgere over disken i Søborg og inviterede til en snak om de gode ting, der sker i hverdagen og de stærke teams, som NCC består af.

For yderligere information kontakt venligst:

Pressechef Carl Johan Corneliussen, NCC Danmark, 26 15 21 27, carcor@ncc.dk

NCC´s pressetelefon +45 41 70 49 09 samt NCC:s Mediabank

OM NCC. Vores vision er at forny vores branche og levere de bedste bæredygtige løsninger. NCC er en af de førende virksomheder i Norden inden for byggeri, infrastruktur og ejendomsudvikling med en omsætning på rundt regnet 41 mia. kr. og 16.500 ansatte i 2018. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,7 mia. DKK og 17.800 medarbejdere i 2017. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.