NCC melder om fornyet aktivitet i Herredscentret i Hillerød

Fredag, den 29. juni 2012 slår møbelkæden My Home dørene op til en nyindrettet butik i Herredscentret i Hillerød.

My Home´s nye butik er indrettet i Hurups tidligere lokaler, og dermed er alt eksisterende byggeri i centret endnu en gang fuldt udlejet.

"Vi glæder os rigtig meget til at byde velkommen til My Home i Herredscentret. Dels er der rigtig god synergi med de eksisterende lejere i centret og derudover er vi selvfølgelig rigtig glade over den fornyede aktivitet," udtaler projektdirektør Mogens Bendixen, NCC Property Development.

My Home, som er en landsdækkende kæde med foreløbig 20 møbelbutikker, flytter til Herredscentret fra en eksisterende butik på Industrivænget 2, hvor der er åbent sidste dag søndag, den 24. juni. Direktør Henrik Jensen, My Home, udtaler:

"Med den nye butik får vi både en bedre beliggenhed og flere kvadratmeter, og derfor skalerer vi konceptet op og udvider sortimentet. Herredscentret er efterhånden ved at have en god størrelse. Der er noget for både far, mor og børn at komme efter, og butikkerne supplerer hinanden rigtig godt. Vi er glade for samarbejdet med NCC og har stor tiltro til stedets tiltrækningskraft".

Projektdirektør Mogens Bendixen supplerer:

"Det er vores klare opfattelse, at Herredscentret har den bedste beliggenhed både nu og i fremtiden for så vidt angår adgang, synlighed og butiksmix i Hillerød og opland. Og med 600 gratis p-pladser og 4-6.000 daglige ekspeditioner er det svært at pege på en bedre fremtidig beliggenhed".

NCC er allerede i dialog med nye, potentielle lejere, som forhåbentlig kan meldes ud i løbet af sommeren, men er altid interesserede i at høre fra nye, interesserede butikslejere.

Når centret er fuldt udbygget vil der være 34.000 kvm butikker, 10.000 kvm engroshandel og 600 parkeringspladser i centret.

For yderligere information kontakt venligst:

Mogens Bendixen, projektdirektør, NCC Property Development A/S, telefon +45 2247 5188

Henrik Jensen, direktør, My Home Lagersalg, telefon +45 6014 9806

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Bolig.
I 2011 havde NCC i Danmark en omsætning på knapt 6 mia. SEK og cirka 2.200 ansatte. NCC Property Development udvikler og sælger kommercielle ejendomme på udvalgte vækstmarkeder i Norden, Baltikum og St. Petersborg.

Tags: