Thormod Jørgensen har 25 års jubilæum

Til navneredaktionen: Projektleder Thormod Jørgensen, Helsinge, har 15. april 25 års jubilæum hos NCC.

Thormod Jørgensen blev i 1966 uddannet som tømrer efter at have stået i lære hos Tømrermester A. Poulsen. Herefter aftjente han værnepligt som soldat i Randers. I årene efter arbejdede han som tømrersvend til 1976, hvor han blev konduktør inden for opførelse af stål- og ridehaller samt stalde hos PH Stål i Hundested og Helsinge. I 1980 blev Thormod Jørgensen ansat som arbejdsleder hos entreprenørselskabet Rasmussen & Schiøtz, i dag NCC. I 1991 blev Thormod Jørgensen udnævnt til entrepriseleder og i 1993 til projektleder. Blandt de bygninger og virksomheder, der har fået gavn af Thormod Jørgensens arbejde, er det nye Nærum Gynmasium, Parken i København, UNICEF, Carlsberg, Coloplast, DSB, Rigshospitalet og Asminderød Skole. Thormod Jørgensen er gift med Benedikte, sammen har de en søn, der læser til lærer på seminariet i Holbæk. Fritiden går med petanque, irsk folkemusik, foredrag og særligt familielivet, hund og venner. Jubilæet fejres på dagen med en reception på NCC’s hovedkontor i Tuborg Havn.