To store anlægskontrakter til NCC

NCC er valgt til at udbygge både Københavns fjernvarmenet og TDC’s telenet.

NCC har indgået to nye rammeaftaler, der omfatter anlægsarbejder for i alt mellem 120 og 140 millioner kroner i år. – Vores anlægsopgaver er vokset pænt i 2005, og jeg forventer, at det høje niveau fortsætter i 2006. De to rammeaftaler, vi nu har indgået, er med til at sikre fremdrift i NCC’s anlægsarbejde, siger direktør Erling Østergaard, ansvarlig for anlægsområdet i NCC Construction Danmark A/S. En ny aftale med TDC giver NCC en lang række opgaver i forbindelse med udbygning og vedligehold af TDC’s fysiske net på Sjælland. Aftalen gælder for 2006 og har en værdi på mellem 60 og 70 millioner kroner. En ny aftale med Københavns Energi giver NCC en lang række opgaver med at udbygge og vedligeholde fjernvarmenettet i Hovedstaden. Aftalen gælder for 2006 og har mulighed for forlængelse de følgende tre år. Aftalen omfatter i 2006 arbejder for mellem 60 og 70 millioner kroner. Yderligere oplysninger: Direktør Erling Østergaard, telefon 39 10 39 10, eller pressekoordinator Niels Møller, telefon 39 10 35 77, NCC Construction Danmark A/S.