Lekmer.dk lancere det nye varemærke Jox

Nordens største netbutik for børnefamilien, lancere nu Jox - et nyt brand med funktionelt indretning til børneværelset.

Serien Jox består af møbler, textiler og opbevaring til børneværelset i et tidløst skandinavisk design. Materialerne er naturlige med klassisk harlequin- og oktagonmønstre. Her finder du Jox sortimentet på Lekmer, http://lekmer.dk/jox/

Pastelfarverne giver en varm og blød følelse i hjemmet og alle farver i kollektionen kan mixes og matches med hinanden.

Fælles for alle produkter i samlingen er, at de skal være til at betale, miljøvenlige og har lang levetid. Tekstilerne er Øko-Tex-cerifierade og træ består af FSC-certificeret træ. Alle produkter leveres i flade pakker, som indebærer effektiv emballage og minimal transport volumen. Produkterne er egnet til børn fra 1 år og fremefter, der er ingen grænser. Når børnene bliver træt af dem, vil de gøre sig godt i ethvert andet sted i hjemmet - som funktions møbler eller interiør tilbehør.

-Mange har i dag åbne planløsninger og ønsker at børneværelses detaljerne enkelt kan flyttes rundt i hjemme og tilpasses. Jox harmonerer pænt med resten af hjemmet, så når børnene er vokset op, kan de nemt dekorere en anden del af hjemmet, hvilket giver en længere levetid, siger Fredrik Palm, VD for Lekmer.com

For billeder i høj opløsning og mere om Jox, besøg joxkids.com. Kollektionen kan købes på Lekmer.com.

Om Lekmer
Lekmer.com er nordens største netbutik for børnefamilien med alt til alle børn. Lekmer er valgt som Årets butik 2014 og Årets kundeservice 2014 i Norge samt Årets leg-, barn- og babybutik 2014 i både Norge og Sverige. I sortimentet findes mere end 900 varemærker med babyprodukter, barnevogne, autostole, legetøj, børnetøj og indretning til børneværelset. Lekmer er etableret i Sverige, Norge, Finland, Danmark og Holland med hovedkontor i Stockholm. Lekmer.com er en del af e-handelskoncernen Cdon Group.