• Netwise/

Netwise opnår international udmærkelse af Cisco - giver yderligere ekspansionsmuligheder i Europa Cisco valgte i november måned Netwises henvisningsystem; Netwise Contact Management 6.0, til "Application of the month". Netwise forstærker hermed sin position som en af de ledende virksomheder i Ciscos partnerprogram og øger mulighederne for en markant europæisk ekspansion. Cisco har udpeget Netwise løsningen; Contact Management 6.0 (CMG 6.0) for Ciscos IP-telefonsystem Call Manager til "Application of the month". "Vi er stolte over at blive anerkendt af Cisco. Det er et kvalitetsstempel og viser at Netwise løsningen er vigtig for Cisco ikke blot i Danmark, men hele Europa" siger Bjarne Henriksen, Adm. dir. for Netwise Danmark A/S. "Markedet for IP-telefoni i Europa vokser hurtigt, og gennem vort samarbejde med Cisco opnår vi en markant forbedret forretningsmulighed. Vi har allerede sammen vundet fælles kundeprojekter på det tysksproget markedet i Europa". Udmærkelsen viser, at Netwise Contact Management 6.0 fungerer perfekt sammen med Ciscos produkter og anerkendes af Ciscos systemintegratorer overalt i Europa. Ciscos IP-telefonipartnere komplementere og udvider Ciscos udbud indenfor applikationer som bl.a. giver en højere service i omverdenen samt øger produktiviteten hos kunden. Gennem Ciscos AVVID-program (Architecture for Voice and Video Integrated Data) får Netwise tilgang til hele Ciscos internationale netværk af kunder. Ernst & Young i Danmark er en af de virksomheder som har valgt Cisco løsningen; Call Manager integreret med Netwise Contact Management 6.0 (CMG 6.0). "Netwises Contact Management 6.0, integreret med Cisco Call Manager, er blevet en fleksibel og effektiv løsning for vores virksomhed.", udtaler IT Chef Pia Classen. "Det som var afgørende for vores valg var, at løsningen var et afprøvet system, og at Netwise var integreret med Cisco løsning og fuldt supporteret af Cisco og Ciscos tekniske Partnere i Danmark. At vi samtidig også fik en hurtig og komplet integrationen til vores Lotus Notes miljø hos E&Y, var en stort plus i sig selv". For yderligere information, venligst kontakt : Bjarne Henriksen, adm. dir., Netwise Danmark A/S Telefon: +45 70 22 80 30 Mobil: +45 72 42 43 44 E-mail:bjarne.henriksen@netwise.dk Pia Classen, IT chef Ernst & Young i Danmark Telefon: +45 35 82 48 48 E-mail: pia.classen@dk.ey.com Om Netwise Netwise AB udvikler og markedsføre produkter og ydelser indenfor det voksende område PAM (Presence and Availability Management) Netwise er en af markedets ledende leverandører i Norden. Netwises produktkonsept Contact Management (CMG) forbedre den interne og eksterne kommunikation i en virksomhed. Konceptet gir kunden mulighed for at kunne give en hurtig og korrekt service over telefonen, samt tilbyde et modulært og leverandørufhængigt system for fremtidens telefoni. Netwise AB blev grundlagt i 1992 og har idag over 70 ansatte. Netwise driver virksomhed i Sverige, Norge, Danmark, Finland og Tyskland. Virksomheden er noteret på Nya Marknaden på Stockholms fondsbørs. For mere information, besøg : .www.netwise.se eller www.netwisecorp.com Læs mer om Cisco på: http://forums.cisco.com/eforum/servlet/IPCApps?page=main ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/24/20031124BIT01060/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/24/20031124BIT01060/wkr0002.pdf