CFO tiltræder ikke i Nexcom A/S

Nexcom A/S meddelte i Juni at selskabet havde ansat Carolina di Biagio som CFO og som skulle tiltræde i August efter afholdt ferie. Desværre har Carolina di Biagio af personlige årsager valgt ikke at starte i virksomheden alligevel og har informeret selskabets ledelse om sin beslutning om at holde en længerevarende pause.

Nexcom respekterer naturligvis denne beslutning, og selskabets ledelse ønsker Carolina al held fremover i sit professionelle virke.

Indtil selskabet har fundet en anden CFO, vil Peter Jensen forsætte i stillingen som hidtil.

For yderligere information og/eller for at arrangere et interview med CEO Rolf Adamson, venligst kontakt:Sussie Mølnitz Olsen
Communications Tlf.: +45 4576 4820.

Norden CEF ApS
John Norden