Ledende medarbejderes transaktioner

København 5. August 2022

Selskabsmeddelelse nr. 15-2022

"Nexcom A/S har i henhold til Markedsmisbrugsforordningens Artikel 19 modtaget følgende notifikation om ledende medarbejderes og/eller disses nærtståendes transaktioner."

1 Nærmere oplysninger om personen med ledelsesansvar/person med nær tilknytning til denne
a) Navn Valore Capital Group ApS
2 Årsag til indberetningen
a) Stilling/titel CEO, Rolf Gordon Adamson
b) Første indberetning/ændring Første indberetning
3 Nærmere oplysninger om udstederen, deltageren på markedet for emissionskvoter, auktionsplatformen, auktionsholderen eller den auktionstilsynsførende
a) Navn Nexcom A/S
b) LEI-kode 894500AUMRQIIIMNIM13
4 Nærmere oplysninger om transaktionen/transaktionerne
a) Beskrivelse af det finansielle instrument, instru- menttypen. Identifikationskode Aktier, DK0061417144
b) Transaktionens art Køb
c) Pris(er) og mængde(r)

Pris(er)    DKK 3.00

Mængde(r)    333.333 stk.

d) Aggregerede oplysninger:
  • Aggregeret mængde
  • Pris
  • 333.333 stk.
  • DKK 3.00
e) Dato for transaktionen 2022.02.08
f) Sted for transaktionen Nasdaq Copenhagen

Contact information:

For more information and/or to arrange an interview with CEO Rolf Adamson, please contact Gerdur Dora Adalsteinsdottir, Communications email: press@nexcomglobal.com.

Nexcom er en ”Software as a Service” (SaaS) virksomhed, der udvikler og leverer softwareplatforme til automatisering og forbedring af virksomheders kundeservice. Vores tilgang er baseret på at udnytte styrken i banebrydende teknologier som software-robotter, machine learning og AI kombineret med en praktisk og pragmatisk tankegang. Vi hjælper med at forbedre produktiviteten, få mere indsigt i processer og årsager til fejl for at kunne træffe informerede beslutninger og tiltag, og på den måde sikre ensartede kundeoplevelser af høj kvalitet.