Nexcom A/S: Storaktionærmeddelelse

Nexcom A/S har i henhold til Markedsmisbrugsforordningens Artikel 19 modtaget følgende notifikation om ledende medarbejderes og/eller disses nærtståendes transaktioner.

CEO, Rolf Adamson, har købt 87.708 stk. aktier i Nexcom fredag d. 26. november 2021 til en kurs på 3,835 svarende til DKK 336.360,18. Rolf Adamson besidder herefter 2.759.692 stk. aktier svarende til en markedsværdi på DKK 10.583.419 mio. på dagen for købet.

Der henvises til vedhæftede skema.

For yderligere information og/eller for at arrangere et interview med CEO Rolf Adamson, venligst kontakt: Gerdur Dora Adalsteinsdottir, Communications Tlf.: +45 4576 4820.

Norden CEF A/S
John Norden