Nexcom A/S skifter Certified Advisor

Nexcom A/S har pr. 1. juli 2021 valgt Norden CEF som ny Certified Advisor.

”Vi glæder os til samarbejdet med Norden CEF som vores nye Certified Advisor. Deres erfarne team og store netværk vil understøtte vores fortsatte vækstrejse og hjælpe os med at overholde de formelle forpligtelser hos Nasdaq First North” siger Rolf Adamson, CEO for Nexcom A/S.

Norden CEF har hjulpet flere virksomheder på Nasdaq First North Growth Market. John Norden er blandt andet Certified Advisor for FOM Technologies, Dataproces Group, Digizuite, Bactiquant og Shape Robotics.

For yderligere information og/eller for at arrangere et interview med CEO Rolf Adamson, venligst kontakt:Sussie Mølnitz Olsen
Communications Tlf.: +45 4576 4820.

Kapital Partner ApS
Jernbanegade 4