• Nexcom A/S/

Nexcom's kvalitets og proces optimerings platform, RevealCX, har opnået status som COPC Accredited Technology Provider

Nexcom's platform, RevealCX, som anvendes af selskabets kunder til at optimere of forbedre kundeoplevelsen, har som den eneste platform opnået akkreditering i henhold til den anerkendte globale best practice standard, COPC BPCX.

Selskabsmeddelelse nr. 5-2021

17. Marts 2021

Akkrediteringen følger en gennemgribende årlig audit proces, hvori platformen måles på en lang række parametre – vigtigst nok af alle måles den på hvilken værdi den har skabt i form af at kunne dokumentere effekten på øget kundetilfredshed, reduktion i kundeafgang og/eller direkte besparelser for brugerne.COPC BPCX-standarden anvendes af en lang række globale selskaber såsom telegiganten Orange, China Mobile Online, teknologivirksomheden Hitachi og en lang række andre internationale virksomheder til at forbedre deres kundevendte processer. Akkrediteringen indebærer at platformen afspejler Best Practice og hjælper med at implementere og overholde Best Practice standarden indenfor kvalitetsstyring af kontaktcentre.

Som meddelt i virksomhedsbeskrivelsen er RevealCX den eneste kvalitetsstyrings platform som er akkrediteret, og aftalen indebærer at RevalCX-platformen markedsføres overfor alle nye og eksisterende brugere af standarden globalt.

For yderligere information og/eller for at arrangere et interview med CEO Rolf Adamson, venligst kontakt:

Sussie Mølnitz Olsen
Communications Tlf.: +45 70 555 455