Nuuday forlænger aftale med Nexcom

Selskabsmeddelelse nr. 12-2023

København d. 10 Juni 2024

Nuuday forlænger aftale med Nexcom – EBITDA forventes i niveauet MDKK 2-5

Aftalen omfatter Nexcom’s automatiseringsplatform, som automatiserer arbejdsgange og besvarer digitale henvendelser hos selskaber i Nuuday koncernen.

”Forlængelsen af denne aftale viser endnu engang at anvendelsen af Nexcom’s produkter bliver ved med at skabe værdi for vores kunder”, siger Nexcom’s CEO Rolf Adamson og fortsætter, ”Da vores løsninger udvikles og tilpasses de enkelte kunders behov i takt med at disse behov ændres, kan vi blive med at sikre en høj grad af automatisering hos vore kunder. Dette er en væsentlig grund til, at vi er gode til fastholde vores kunder.”

Aftalen forlænges med 2 år, frem til udgangen af 2026 og har en samlet kontraktværdi på mellem DKK 2.5-3 mio.

Forventningen til Nexcom’s omsætningen for 2024 stiger med mellem 30 og 60%, og dermed forventes at være mellem MDKK 16 og MDKK 21. EBITDA forventes at blive mellem MDKK 2 og MDKK 5.

Nexcom er en ”Software as a Service” (SaaS) virksomhed, der udvikler og leverer softwareplatforme til automatisering og forbedring af virksomheders kundeservice. Vores tilgang er baseret på at udnytte styrken i software-robotter, machine learning og AI kombineret med en dyb viden om drift af kundeservice. Vi hjælper med at forbedre produktiviteten, få mere indsigt i processer og årsager til fejl for at kunne træffe informerede beslutninger og tiltag, og på den måde sikre ensartede kundeoplevelser af høj kvalitet.