Ny dato for Generalforsamling

Selskabsmeddelelse nr. 03-2024

København d. 6 februar 2024

Generalforsamlingen i Nexcom var tidligere annonceret til 29 marts 2024. Denne flyttes til 27 marts 2024 og som følge af dette flyttes også udsendelsen af selskabets årsrapport fra den 15 marts til den 12 marts 2024.

Nexcom er en ”Software as a Service” (SaaS) virksomhed, der udvikler og leverer softwareplatforme til automatisering og forbedring af virksomheders kundeservice. Vores tilgang er baseret på at udnytte styrken i kunstig intelligens, software-robotter, machine learning og AI kombineret med en praktisk og pragmatisk tankegang. Vi hjælper med at forbedre produktiviteten, få mere indsigt i processer og årsager til fejl for at kunne træffe informerede beslutninger og tiltag, og på den måde sikre ensartede kundeoplevelser af høj kvalitet.