Referat Af Ordinær Generalforsamling

København, den 27. marts 2024

Selskabsmeddelelse 08-2024

Referat af ordinær generalforsamling i nexcom A/S

Onsdag den 27. marts 2024, kl. 08:00, afholdtes ordinær generalforsamling i Nexcom A/S, CVR-nr. 20 34 80 46, hos Mazanti-Andersen Advokatpartnerselskab, Amaliegade 10, 1256 København K.

Af selskabets kapital stor DKK 9.402.662,50 var DKK 4.114.554,00 repræsenteret på mødet, herunder ved afgivelse af stemmer på forhånd. Af selskabets kapital var således 44,18 procent repræsenteret.

Advokat Jens Folker Bruun var af bestyrelsen udpeget som dirigent, jf. vedtægternes pkt. 7.7

Bestyrelsen havde foreslået genvalg af Christian Hein Nielsen og Charlotte Josefine Enlund, samt indvalg af Torben Haase, Peter Ott og Thomas Krogh Skov.

Oplysninger om de opstillede kandidater blev gennemgået på generalforsamlingen.

Bestyrelsens forslag blev vedtaget med alle stemmer.

Referat er vedhæftet i særskilt dokument

Nexcom er en ”Software as a Service” (SaaS) virksomhed, der udvikler og leverer softwareplatforme til automatisering og forbedring af virksomheders kundeservice. Vores tilgang er baseret på at udnytte styrken i software-robotter, machine learning og AI kombineret med en dyb viden om drift af kundeservice. Vi hjælper med at forbedre produktiviteten, få mere indsigt i processer og årsager til fejl for at kunne træffe informerede beslutninger og tiltag, og på den måde sikre ensartede kundeoplevelser af høj kvalitet.