Vind en Nissan Micra til Nytårskur hos Nissan i weekenden 5. og 6. januar 2013

Traditionen tro holder landets Nissan forhandlere Nytårskur i den første weekend i det nye år. Nemlig 5. og 6. januar 2013 fra kl. 11 til 15. De skyder det nye år i gang med en oprydning på lageret. Weekenden byder derfor på rigtig gode tilbud. Men også muligheden for at vinde en bil.

Nissan Micra fåes i denne weekend til kun 99.990 kr.

Kunder, der ønsker at handle i weekenden kan få en 5 dørs Nissan Micra 1.2 liters med 80 hk til blot 99.990 kr. Og med et brændstofforbrug på 20 km på literen er den grønne ejerafgift kun 280 kr. halvårligt.

Spar op til 47.000 kr. på en Nissan Juke.

Der er dog også mange andre gode tilbud at hente. Blandt andet skal 2012 lageret af Nissan Juke ryddes, så der er klar til en frisk start på det nye år. Derfor kan der spares helt op til 47.000 kr. på dieselvarianter, der er på lager, og op til kr. 35.000 på benzinvarianter. Det betyder, at Nissan Juke sælges fra lige under 180.000 kr. Men kun så længe lager haves.

Er der brug for mere plads tilbyder Nissan den populære crossover Qashqai fra lige under 220.000 kr. Vel at mærke spækket med udstyr,som eksempelvis aircondition, fartpilot, sædevarme. Og for blot 20.000 kr. ekstra fåes Qashqai+2, der også har 7 sæder og et ekstra stort bagagerum.

Eller hvad med den rummelige familiebil Nissan Note til priser fra lige under 140.000 kr. Her er der tænkt over alt det praktiske til hverdagen med masser af gode detaljer. Blandt andet forskydeligt bagsæde for at nævne et eksempel. Selv brændstoføkonomien er praktisk med op til 23,8 km/l.

Vind bil og action oplevelser

Alle der kommer ind og besøger Nissan får udleveret et skrabelod, hvor der kan vindes flotte præmier. Der er i alt 50 muligheder for at vinde en selvvalgt action oplevelse med smartbox til en værdi af 1.100 kr. pr. stk. Herudover deltager alle, der indleverer deres skrabelod hos forhandleren om intet mindre end en helt ny 5-dørs Nissan Micra 1.2 Visia City med 80 hk. Uanset om der har været direkte gevinst eller ej.

Er det smart design, man er på udkig efter, er det måske værd at kigge på en Nissan Juke til dette års nytårskur 5. og 6. januar. Der kan spares helt op til 47.000 kr. på lagerbiler.

Danmarks populæreste crossover sælges til lige under 220.000 kr.

Der kan vindes en helt ny 5-dørs Nissan Micra 1.2 med 80hk til Nytårskur hos Nissan i weekenden 5. og 6. januar 2013.

Billedemateriale og pressemeddelelse kan hentes på: www.newsroom.nissan-europe.com/dk.

Alternativt er ovenfor direkte link fra billederne til vores pressehjemmeside, hvor de kan downloades i højere opløsning.

For yderligere information kontakt venligst:

Ann Strøby, PR Manager Danmark, Nissan Nordic Europe Ltd, Mobile:  45 20662206, astroby@nissan-europe.com

www.newsroom.nissan-europe.com/dk

Nissan i Europa

Nissan er en af de oversøiske bilproducenter, der har flest aktiviteter i Europa, med de mere end 12.500 medarbejdere fordelt på lokalt baserede aktiviteter inden for design, forskning & udvikling, produktion, logistik samt salg & marketing. Sidste år blev der på Nissans fabrikker i Storbritannien, Spanien og Rusland produceret en række biler inklusive mini-MPV’er, de prisbelønnede crossover-modeller, SUV’er og varebiler. Nissan tilbyder i dag 24 forskellige og innovative produkter til kunderne i Europa og er godt på vej til at blive det førende asiatiske mærke i Europa.

Nissan Nordic Europe Ltd. er Nissans import- og marketingorganisation, der opererer i Finland, Sverige, Norge og Danmark og også Estland, Letland og Litauen. Selskabet har base i Espoo i Finland og beskæftiger ca. 165 mennesker. www.nissan.dk

Tags: