Nytårskur hos Nissan med LEAF familie elbil til under kr. 205.000

Nytårskur hos Nissan fejres med ekstra store besparelser i år. Der er kr. 10.000 i rabat på alle nye Nissan personbiler. Og Nytårskuren er i år forlænget for, at vi kan holde afstand. Så tilbuddene gælder i perioden 1. til 17. januar. Besparelsen på 10.000 kr. betyder blandt andet, at den populære elbil Nissan LEAF nu er Danmarks billigste familie elbil med priser fra kr. 204.990,- Og dansker-darlingen Qashqai fås fra kun kr. 208.432*.

Danmarks billigste familie elbil – Nissan LEAF

Nissan LEAF er den Nissan-model med højeste kundetilfredshed på over 90% i gennemsnit. Tilbagemeldingerne fra kunderne lyder på overraskende meget plads – til hele familien, masser af lækkert udstyr, højt sikkerheds- og komfort niveau, og alt i alt rigtig god værdi for pengene. Og til Nytårskur kan der spares yderligere, så priserne starter ved kr. 204.990. Eller den kan leases fra kun kr. 3.545/mnd.

Dansker-darlingen Nissan Qashqai fra kun kr. 208.432*

Nissan Qashqai har været i toppen for de bedst sælgende modeller i Danmark i mange år. Og med god grund. Der er masser af plads, kørekomfort, lækkert udstyr og sikkerheden er i top. Til Nissan Nytårskur kan Nissan Qashqai fås fra kun kr. 208.432*. Privatleasing fås fra kun kr. 2.495/mnd.

Spar kr. 10.000 på alle nye Nissan modeller

Der er gode tilbud at hente på alle nye Nissan modeller ved årets Nytårskur. Og for at alle skal føle sig sikre, når de handler, har Nissan valgt at lade Nytårskuren vare længere tid i år. Så tilbuddende er gældende fra den 1. til og med den 17. januar 2021. Både online og i butikkerne.

I denne periode kan der spares kr. 10.000 på ALLE nye Nissan personbiler. Så udover LEAF og Qashqai, kan en Micra fås fra kr. 134.990, og den smarte JUKE fås fra kr. 189.990. Sidst men ikke mindst fåes den større SUV X-Trail* med plads til op til syv personer fra kr. 287.702.

Nissan med diesel-motor til de hurtige

Nissan stoppede med at producere personbiler med dieselmotor tilbage i august måned, men vi har stadig få Qashqai og X-Trail tilbage på lager med dieselmotor, for de som ofte kører lange ture. Men man skal nok ikke vente for længe.

*Begrænset udvalg og lager, ex. metallak.

Yderligere information om vores produkter, tjenester og ønske om en bæredygtig mobilitet fås på nissan-global.com. Det er også muligt at følge os på FacebookInstagramTwitter og LinkedIn og se vores seneste videoer på YouTube