• Nordea Kredit/

Selskabsmeddelelse nr. 57, 2014 - Charlotte Gullak Christensen ny administrerende direktør i Nordea Kredit Realkreditaktieselskab

Charlotte Gullak Christensen er udnævnt til ny administrerende direktør i Nordea Kredit Realkreditaktieselskab.

Charlotte Gullak Christensen kommer fra en stilling som chef for ledelsessekretariatet i Banking Denmark i Nordea og har besiddet flere forskellige stillinger i banken gennem sin karriere, som begyndte tilbage i Unibank i 1992.

- Det glæder mig, at Charlotte Gullak Christensen nu sætter sig i stolen som administrerende direktør i Nordea Kredit. Vi har lagt vægt på hendes stærke kundefokus og store indsigt i forretningen, siger bestyrelsesformand i Nordea Kredit, Anders Jensen.

Charlotte Gullak Christensen begynder i sin nye funktion som administrerende direktør i Nordea Kredit den 1. august 2014. Hun tager over efter direktør Michael Jensen, der har været konstitueret som administrerende direktør, siden Lars Bank Jørgensen stoppede hos Nordea Kredit i slutningen af februar 2014.

Charlotte Gullak Christensen har været medlem af bestyrelsen i Nordea Kredit Realkreditaktieselskab siden juli 2013.

Yderligere information:

Pressechef Stephan Ghisler-Solvang, telefon 61 22 93 92