Nordea udnævner Helena Andreas til leder af Group Marketing and Communications

Helena Andreas er udnævnt til leder af den nye enhed Group Marketing and Communications. Hun starter i Nordea 1. juni.

Helena Andreas kommer fra en stilling som leder af Retail Management i Vodafone Group i London. Tidligere har hun haft ledende stillinger inden for markedsføring og salg i Tesco UK og arbejdet for Accenture i Sverige.

I Nordea vil hun stå i spidsen for den nye enhed Group Marketing and Communications med reference til koncernchef Christian Clausen. Den nye enhed består af enhederne Group Marketing, Group Identity & Communications og CSR.

Claus Christensen, som har været fungerende leder af Group Identity & Communications, er udnævnt til ny leder af Group Identity & Communications med virkning fra 1. juni.

Yderligere information:
Stephan Ghisler-Solvang, pressechef, Danmark, 33 33 45 56

Tags:

Om os

Vi skaber stærke og tætte relationer gennem vores engagement i vores kunder og samfundet. Vi er der med relevante finansielle løsninger, når mennesker vil virkeliggøre deres drømme og nå deres mål. Vi er den største bank i Norden og blandt de ti største finansielle koncerner i Europa målt på markedsværdi med ca. 11 mio. kunder. Nordea-aktien er noteret på Nasdaq Helsinki, Nasdaq Copenhagen og Nasdaq Stockholm. Læs mere om os på nordea.com.